Blog je opět v provozu! (30.6)

Předsudky vůči homosexuálům

4. února 2015 v 21:59 | Scrat |  Úvahy
Zdravím!
Tak jsem tu zpět s poněkud vážnějším článkem, dlouho tu nebyla žádná úvaha a jedna má zkušenost mě donutila se nad tímto zamyslet.
K tomuto tématu jsem se vyjadřovala i jednou na Asku a tím tématem jsou homosexuálové.


Víte, každý člověk má bohužel vevnitř nějaký skrytý odpor k něčemu, co nezná, nechápe a co je mu divné. I já jsem měla. Když jsem byla totiž menší a míchaly se ve mě hormony, myslela jsem si, že jsem lesba. Měla jsem z toho strach, protože homosexuálové mi přišli divní a nepřirození... Nebyla jsem úplně homofob, ale i tak. Až později, kdy mi došlo, že mě vážně víc přitahují kluci (stále si nejsem jistá, ale už to nějak neřeším, jsem ještě mladá a ono se to později ukáže) jsem postupně přestávala ten odpor mít.
Začalo to vlastně Johnlockem, pak, když jsem zjistila, že je Mark Gattis gay a tak to šlo pořád dál a já objevila shipping. (někteří možná neví, o čem mluvím, jde o to, když se vám líbí, když jsou nějaké dvě postavy spolu. Prostě je shipujete.) Když jste totiž u těch věcí blízko a porozumíte jim, postupně vám připadají normální. Lidi jako já pak už nerozlišují mezi gay shipem a mezi hetero shipem. Pak přišly i anime jako Hetalie a... beze srandy, jsou tam asi jenom dva hetero páry :D Předtím jsem homosexuály prostě tolerovala, ale díky anime se má galerie obrázků na mobilu rozšířila o řady yaoi věcí :D No, prostě řečeno, přešla jsem do další fáze a teď u mě prostě neexistuje, že by se mi gayové a lesby zdáli nějakým způsobem divní. Vsadila bych se, že to tak mají všichni Otaku, nicméně jsem tím chtěla říct, že je to už pro lidi jako já přizrozené.
Abych přešla k další věci, jsem katolička. Bohužel, má církev má k homosexuálům dost špatný postoj. Abych vám to vysvětlila, podle církve homosexuální pár není vlastně uzpůsoben k tomu, aby zplodil potomka, což je pravda, ale církev prostě nechce takový pár uznávat. (To, že jsou hetero páry, kde je jeden z nich třeba neplodný, to už je jedno, že? A nebo argumenty proti adopci homoseuálů, že dítě musí mít mužský a ženský vzor. A co rozvedení manželé, kteří si to děcko posílají jak v kufru? To je vzor jak prase.) A když jste věřící a zároveň homosexuál a najdete si partnera, nesmíte chodit do kostela, protože když chodíte se stejným pohlavím je to hřích a nesmíte chodit ke svátostem. A basta!
Řeknu vám, že já s tím totálně nesouhlasím. Nechápu, kterej blb v církvi tohle prosazuje. Vždyť my křesťané máme jít ostatním příkladem a tolerovat všechny ostatní lidi a ne být homofobové! Řeknu vám jedno, v Bilbli to není i kdyby to tam bylo našifrované a zapsané neviditelným inkoustem, prostě mi nevnutíte, že tohle by po nás Bůh opravdu chtěl. (Samozřejmě nemůžu znát jeho názor, ale odhaduji, že asi nechtěl, abychom byli zaslepeni nenávistí k menšině sexuální orientace, co?)
Víte, k tomuto článku mě inspirovaly ohlášky na konci minulé mše: "A pokud budete mít čas, nezapomeňte jet na Slovensko a podpořit protest proti manželství mezi lidmi stejného pohlaví..."
Děláte si ze mě p.del?!
Jako fakt?!
Lidi, žijeme v jednadvacátém století... "S tím na mě nechoď! Lidi zlenivěli a přestali si všeho vážit, myslíš, že je něco lepší?" Máš pravdu mé druhé já, rasismus, sexismus a homofobie je tu na denním pořádku... "Tak vidíš!"
Prostě se mi tenhle názor církve hnusí. Ale na obranu svého náboženství musím říci, že ne všichni křesťané jsou takoví, třeba moje máma - homosexuály toleruje, jenom její názor je o něco jiný než jiné názory ostatních zastánců homosexuálů a po delším zamyšlení jsem s ní musela souhlasit. Lidi říkají, že homosexualita, heterosexualita a bisexualita jsou na stejné úrovni, jsou to sexuální orientace, ne? Ale dle mámy je vlastně heterosexualita jediná přirozená sexualita. Teď mě neberte špatně, není to myšleno homofobně. Lidi se totiž rodí a mají schopnost porodit vlastní děti pouze s osobou opačného pohlaví. To, že se rodí lidi a zvířata, které přitahuje stejné pohlaví je samozřejmě úplně v pořádku, ale není to přirozené. Neříkám to proto, že jsou homosexuálové menšina, ale o dítěti s jednou rukou taky neřeknete, že je přirozené mít jednu ruku, když se lidi normálně rodí s dvěma, ne? Prosím, nepřeberte si to špatně, já ani máma nejsme homofobní, obě homosexuály tolerujeme a já jsem dokonce yaoistka, ehm, ale nemůžete tvrdit, že jsou všechny sexuality "normální".
Někteří také říkají, že jsou lesby více diskriminované než gayové, protože holkám se líbí gayové. Řeknu vám, že to není pravda. Holkám (některým) se sice líbí gayové ("Awww! Ten johnlock je táák kjůůt!!" ← já u počítače), ale klukům zase lesby. Je to úplně stejné, gayové ani lesby nejsou více diskriminovaní. Možná jsou více vidět všechny ty slash fanarty, videa a fanfikce co tvoří holky s gayi, ale i kluky přitahuje, když jsou dvě holky jako pár.
Teď přejdu ale k další věci, která mě přinutila napsat tento článek. Stalo se mi asi před dvěma týdny, že jedna holka od nás ze školy (čti: pěkně otravná kráva) byla na facebooku na mobilu a náhodou tam narazila na nějakou yaoi stránku a protože věděla, že mám ráda anime, ukázala mi to a ptala se, co to jako je. Tak jsem jí teda začala vysvětlovat, že je to žánr, kde je pár kluk/kluk a ona se jako znechuceně zeptala, jestli se mi to líbí. Nechtěla jsem jí lhát, tak jsem řekla: "Jo, ale nečtu takovýty osmnáct plus, mě se třeba jenom líbí když se kluk líbá s klukem..." a ona rázem začala spolu s nějakýma holkama, co to taky slyšely ječet "fůůůj!" (a čučely na mě jako kdybych se jim právě přiznala, že jím zaživa krysy z kanálu a namáčím si je přitom v hovnech jednorožců) a asi půlhodinu mi vysvětlovala, že jako nejsem normální a tak jsem se jí to snažila ještě nějak vysvětlit, že je to normální, že máme takovou komunitu, kde společně shipujeme atd., no a pak ode mě odešla sice už né tak znechucená, ale pořád se jí to zdálo nenormální.
To jsem ovšem ještě nečekala, že když další den přijde do školy, bude vykládat takový sr.čky. Víte, asi strávila pár hodinek na googlu, protože všem začala vykládat, že homosexualita je úchylka jako pedofilie, gerontofilie atd. Nechápala jsem, kde se v ní vzala všechna ta nenávist, tak jsem jí řekla jasně a stručně, že se chová jako homofob a ona hned všem začala říkat: "Hele, koukej na mě, já jsem homofob!" (být jí, zrovna tímhle bych se nechlubila, ale jak myslí). No, a když mi ty svoje žvásty začala asi po milionté vtloukat do hlavy, začala jsem ji ignorovat a držela jsem se od ní dál. Hlavně kvůli její vlastní bezpečnosti ovšem, né, že bych si libovala v násilí a chtěla někomu ublížit, ale to víte, ty nervy...

No, později jse zjistila, že je v Rusku nelegální říct svým dětem, že něco jako homosexuálové existuje, asi tam mají všichni také homofbní přístup. A jak to souvisí s věcí? Zjistila jsem, že je ta holka napůl ukrajinka a v Ukrajině je to asi podobné jako v Rusku, takže svůj milý názor má nejspíš od svých laskavých rodičů, že?
Abych se ale dostala k tématu, kterým je i současné TT, začnu mluvit o předsudcích k homosexuálům. Víte, to je něco podobného jako se stránkou feministky.com. Díky ní si spousta lidí myslí, že všechny feministky nenávidí muže, což je samozřejmě hovadina. (Článek o sexismu a feminismu bude brzo, taky k tomu má dost co říct.) No a podobně je to s českým youtube gayem Janem Zelenkou (kdo ho nezná, zde jeho YT channel), který o sobě prohlašuje, že je gay, ale svým chováním se prakticky vysmívá všem gayům a nechá tak si lidi myslet, že všichni homosexulálové nosí růžová trička, barví si vlasy atd. To jsou právě ty předsudky.
Nejlépe se k tomu vyjádřil asi další youtuber, Naprosto Retardovaný, ve svém videu o homosexuálech (zde.), kde říkal, že homosexuálové mají jedno společné a to je orientace na stejné pohlaví - všechno ostatní, co si lidi myslí, že homosexuálové dělají, jako například barvení těch vlasů je věc té konkrétní osoby, která to dělá a ne celé skupiny. Štve mě, že si právě kvůli Zelenkovi spousta lidí myslí o homosexuálech, že jsou to namyšlení šampónci, ale to jsou mnohdy hlavně heterosexuální namachrovaní chlapci, které potkáme v poslední době na ulici pětkrát denně, není-liž pravda?
Když se dostaneme k té adopci homosexuálů, Naprosto Retardovaný taky vyjádřil myšlenku, se kterou nemůžu než souhlasit a to je věta: "Těm děckám je úplně jedno, koho ty jejich rodiče š.kaj, ty vole!" (Pravda, vyjádřil ji trochu vulgárněji, ale i tak.) Myslím, že děti z dětského domova by byly rády, že mají aspoň nějaké rodiče, o tom "mužském a ženském vzoru" jsem se vyjádřila výše: kolik běhá po světě dětí, co nemají žádného rodiče nebo jen jednoho? A co si počnou, když nemají mužský ani ženský vzor? Ani prd!
Nebo argument, že by ty děti vychovávané homosexuály byly ve škole šikanované: Myslím, že zrovna u těch by si to ta učitelka pohlídala, jestli je někdo nebude šikanovat, protože v ČR jsou samá netolerantní hnusná děcka, co neumí nic jiného než šikanovat, že? -_-
(K té adopci je to u mě asi tak všechno, nejlépe to vyjádřil opět Naprosto Retardovaný v jiném videu zde.)
Pak je tu manželství homosexuálů - pro ně je vlastně k tomuto uzpůsobeno registrované partnerství, (manželsví je totiž "svazek muže a ženy") ale když jste křesťan, smíte s někým spát až po svatbě a dostáváme se k tomuto samému problému s církví. (Ale prosím vás, neurážejte v komentářích křesťany nebo křesťanství. Chtěla jsem vám jen vysvětlit názor křesťanství na homosexuály, ale spousta křesťanů to tak nemá, to jen ta většina starých babiček, které si nechcou zvyknout na nové věci a protestují proti tomu. V Bilbli to ovšem není a není to ani žádný z našich zákonů.) Takže já si myslím, že pokud církev povolí homosexualitu (k tomu máme my hloupí lidé, ale ještě příliš daleko, abychom to odsouhlasili, viz ta homofobní kráva), homosexuální manželsví ani není zapotřebí, to spíš je důležité povolit tu adopci. Co na tom, že spoustu lidí homosexuály toleruje? Stále je tu stádo tupých ovcí, které s tím nesouhlasí.
Abych to nějak zakončila, myslím si, že ten protest na Slovensku stupidní věc, stejně jako názory té mé spolužačky. Vím, že na toto téma bylo spousta článků, ale cítila jsem potřebu vyjádřit svůj názor a jak to cítím já. I když nejste yaoisti, (ani to po vás nechci, lidi jako já už jsou extrém) snažte se homosexuály aspoň tolerovat, vím, že zrovna komunitě blog.cz to říkat nemusím, ale berte to jako takový nutný výkřik do tmy k těm homofobům venku. A jen tak mimochodem, která z vás by nechtěla mít kámoše gaye? :D Tak vidíte! :D
Toť vše!
Vaše Scrat
 

4 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 Lucy Lucy | Web | 4. února 2015 v 23:22 | Reagovat

Ahoj, viem, že to nepatrí k článku, ale skvelý dizajn! :3 Všetky moje srdcovky :3 :3

2 Snapeova Snapeova | Web | 5. února 2015 v 0:06 | Reagovat

Musim rict, ze timhle clankem si zabodovala. Kdyz na to zitra nezapomenu, az budu na pc, navrhnu ho do vyberu od ctenaru na blogu tema tydne. Opravdu se mi libi jak na to mas dobry a dospely nazor a jeste vzhledem k tve vire. Napsala si to skvele

3 ♦Reina♦ ♦Reina♦ | Web | 5. února 2015 v 7:37 | Reagovat

Páni, nemám slov. Překrásný článek. ^^
Hodně se s tebou v tomhle shoduji, nezbývá mi nic jiného, než souhlasit. :'3
Good work! >w<
Nedávno jsem psala něco podobného, ale vedle tvého článku to fakt vypadá hrozně.
Líbí se mi tvé dospělé názory i jak to máš v hlavě srovnané. ^^

4 teryna teryna | 5. února 2015 v 14:29 | Reagovat

Naprosto s tebou souhlasím. Strašně krásně jsi to napsala. Nejsem katolička, ale věřím v boha a uznávám jistý druh křesťanské víry, to samé moji rodiče, jen ti bohužel po tom co jsem od nich slyšela homosexualitu neuznávají, což mne trochu mrzí :C  Doufám že jim to někdy vysvětlím tak skvělě, jak jsi to napsala. Tenhle článek se ti opravdu moc povedl, teším se na další takové!

5 Arvari Arvari | E-mail | Web | 5. února 2015 v 17:43 | Reagovat

Hezkej článek. V něčem s tebou souhlasím, v něčem ne. Třeba v tý otázce přirozenosti je to celý jen o tom, jak ten pojem vnímáš. V tom neširším pojetí, že přirozený je jednoduše to, co se v přírodě, no, přirozeně vyskytuje, je homosexualita stejně přirozená, jako ta jedna ruka. Není to obvyklá věc, ale není ani nepřirozená. Ale každej to asi může vidět jinak. Argument tý blbky z vaší třídy je oproti tomu na hlavu. Potíž s pedofilií je v tom, že jedna strana hypotetickýho, ehm, vztahu k tomu prostě nemůže dát, a obvykle ani nedává souhlas. Což u homosexuality, pokud tu nemluvíme o znásilnění (ovšem znásilňujou i heteráci, že), prostě problém není.
Když jsme u tý slečny, tu bych nejspíš na tvým místě prostě odignorovala. Někdo holt nemá mozek, nebo má tolik předsudků (nebo oboje), že mu to prostě nevysvětlíš, i kdyby ses na hlavu postavila. Je to smutný, ale je to tak. Se zjevně zabedněnejma lidma nediskutuju, na to je život moc krátkej. Jen se bavím nad jejich zjevnou demencí. (Jako když jeden z našich učitelů pronesl památnou větu ve smyslu, že 'oni ti homosexuálové taky musí brát všechny ty prášky, hm, aby to všechno správně fungovalo, že...'. Myslím, že v tu chvíli jsem měla na obličeji jeden z nejvíc WTF výrazů svýho života, ale zanadávala jsem si až po hodině...)

6 Aries Aries | Web | 5. února 2015 v 18:22 | Reagovat

Po tvém článku mě začalo zajímat kolik ti je let :) Názory máš dost dospělé :) Díky za počtení, číst zase jiný názor na mě blízkou komunitu mě bavilo :) Jdu si o vás něco najít, slečno!

7 CherryPie CherryPie | E-mail | Web | 5. února 2015 v 19:53 | Reagovat

Já nemám co dodat! Obvykle od takovýhle témat se držím dál,ale tento článek byl opravdu skvostný. Musela jsi to psát opravdu s enocemi. Vyvolalo to ve mě opravdu něco nepochopitelného. Já nejsem homofob,myslím si,že takovýhle lidi musej být umučeni. Avšak na ty slashe taky nejsem. Gaye nepodporuji ale ani je nesoudím. Zelenka je opravdu bu...ant kterÿ si chce jen vydělat prachy.

8 Plačící anděl Plačící anděl | Web | 6. února 2015 v 22:10 | Reagovat

Scrat!!! Lepší článek jsi snad ani nemohla napsat. Celou dobu jako kdybys mluvila za mě (až na to yaoi, to nesleduju). Strašně výstižně jsi to shrnula a příjemně napsala. :) To referendum na Slovensku mě štve. Z jejich reklam se mi vaří krev.
A u té církve-jde o jak kterou církev. Například myslím, že Českobratrská církev evangelická, do které chodím já je poměrně tolerantní. Ale ono záleží spíš na jednotlivcích.
Moc skvělý článek!!! :)

9 Anie Anie | 7. února 2015 v 20:14 | Reagovat

Naprosto s tebou souhlasím. Já jsem dřív homosexuáli nějak neřešila (rozhodně jsem je ale neodsuzovala), ale pak jsem začala sledovat Sherlocka a pak Doctora Who a vše se změnilo. Hodně lidí, co se podílí na těchto seriálech jsou homosexuální, sestře se to zdálo divné, ale já to tak nějak přijala. Potom jsem četla rozhovor s Rusellem T Davisonem, kde mluvil o homosexualitě a to jak o své, tak o té v Doctorovi Who a všeobecně v televizi a to mě přinutilo o tom přemýšlet. Homosexuálové jsou lidé stejně jako heterosexuálové a i mezi homosexuáli se najdou úžasní géniové: Leonardo da Vinci, Arthur Eddingto nebo Alan Turing (nevím jistě jestli  byli homosexuálové, protože se Doktor ještě neuráčil přiletět ve své TARDIS a vzít mě sebou za těmihle lidmi a já se jich tudíž nemohla zeptat, ale alespoň se to o nich tvrdí :)).

10 Lilly Lilly | Web | 11. února 2015 v 16:30 | Reagovat

Nenapísala si jedinú vec, s ktorou by som nesúhlasila. Celá diskriminácia gayov je postavená na hlavu. Hlavne ma hnevajú reči, že je to choroba. Sexualita nie je niečo, čo človek dokáže zmeniť a ovládať! Homosexualita sa nedá vyliečiť! Už som sa pohádala kvôli tejto téme s dosť ľuďmi, už to nemám chuť riešiť, referendum vďakabohu neprešlo a Slovensko má ešte aspoň nejaký rozum. Ale vystihla som tento problém perfektne :)

11 Lilly Lilly | Web | 11. února 2015 v 16:30 | Reagovat

[10]: *si :D

12 Egoped Egoped | E-mail | Web | 21. února 2015 v 9:40 | Reagovat

[10]: Taky zdaleka ne všechny nemoci jsou vylecitelne, že ano :)

13 D@ve D@ve | E-mail | Web | 22. února 2015 v 1:04 | Reagovat

Je mi blízký pohled Tvé maminky. Svůj postoj více rozepisuji v článku "Jak udělat z křesťana homofoba" zde: radyzkusenehodabla.blog.cz/1502/jak-udelat-z-krestana-homofoba

14 naoki-keiko naoki-keiko | Web | 19. dubna 2015 v 11:39 | Reagovat

Než jsem poznala otaku svět, taky jsem byla vůči homosexuálům trochu zdrženlivá, říkala jsem si, že tu sice jsou, ale že nechci s nimi nic mít. Byl to pubescentní věk. Pak se jednou přede mně dostalo téma yaoi a shipování a tak nějak se dneska na to dívám jinak. Ale yaoistka ani slashařka sama nejsem (až na pár obrázků v mém počítači). Jinak si ale myslím, že všichni otaku se na to tak nedívají. Většina yoaistů jsou dívky a ženy. Je to z toho důvodů, že v takových mangách, anime, fanartech atd. se vyskytují většinou jenom krásní chlapi, kteří po sobě slintaj, strhávají si košile (a kalhoty) a to, že po sobě potom začnou lozit je zprvu taková malá daň za to, že v takových materiálech máš velice málo žen (kolik slečen touží po tom aby tyto kratochvíle prováděla nějaká anime hrdinka? Čtyři procenta ze sta?). Proto je velice málo yaoistů -chlapců, mužů(ale pár jich znám :D)
Jsem stejného vyznání a v mé rodině je k tomu (hlavně ze strany starší generace) odmítavý postoj, ale abych byla upřímná, to už spíš jsem yaositka s těmi pěti obrázky v prohlížeči než zbožná katolička, která byla v kostele naposledy při křtu nebo na školním výletě- prostě "neznaboh" a "pohan". Ono se to dá argumentovat tyto narážky církve taky tím, že to není v Bibli (přinejmenším v Novém zákoně) a taky, že kdyby to Bůh nechtěl, tak tady nejsou. Tečka. Na tohle by ti nikdo potom neměl nic říct. Řeknu ti to takhle, církev jde do míst kam nikdy nesvítí slunce. Už dávno ztratila svůj účel (držet lidi na uzdě, když se jim nedostávalo vzdělání) a tak vymýšlí pitomosti. Ztrácí autoritu ve světě.
Já ten tvůj příklad špatně neberu. Ne, není to přirozené. Protože lidská přitažlivost byla vytvořená jen za jediným účelem páření- plození potomků- přežití druhu. Netolerance tohoto názoru nastává až ve společnosti tohoto století a této tolerující lokality, kde není zachování rodu jedinou prioritou společnosti- díky tomu mohu homosexuálové takřka volně dýchat.
Já si myslím, že v reálu jsou více diskriminování gayové, protože lidem přijde "přirozenější" když dítě vychovávají dvě holky než dva kluci (např.) to jsou takové ty zavedené konvence ve společnosti.
Z tý krávy si nic nedělej. Víš co je nejlepší? Neodpovídej. Vůbec na otázky tohoto typu jim neodpovídej. Buď beze slova přehlídni tu otázku jako krajinu, odejdi (když máš možnost) a nebo jí prostě řekni ať ti dá pokoj (klidně to zařvi, neboj se, je to těžké, ale budeš mít aspoň vnitřní pocit, že jsi se nedala. Takový holky si na člověka vždycky něco najdou. Hlavně nevysvětluj, když už odpovídáš- jenom ano nebo ne. Když vysvětluješ působí to jako by ses za své záliby omlouvala a to před nimi nesmíš.
To jak přišla potom do školy a začala vykládat ty žvásty. Měla jsi to nechat běžet. S takovými lidmi nic nenaděláš. Moralizovat je je nemožné.
Rusko je Rusko. Jiný svět, nemůžeš na ně aplikovat evropská měřítka, když tam donedávna měli mužíky (snad až to roku 1915). Tam to nevyřešíš.
K těm předsudkům- já myslím, že děti homosexuálů by šikanovány byly a učitelům by to bylo jedno (uvědom si to- malý plat a kupa děcek sviní- každý je rád, když to přežije sám než aby ještě někomu pomáhal). Navíc jsem se sama a ještě několik známých setkali s ignorací učitelů v těchto věcech.
***
Tento komentář je reakcí na ten tvůj u mého článku. Máš sice velmi přehledné menu takže bylo otázkou chvilky než jsem tento článek našla, ale když tak prosím příště abys zkopírovala URL odkaz tohoto článku a poslala mi to.
Mě se ten článek vcelku líbí a i když jsem tak nějak alergická na tento typ článků. Máš tam hlavně příklady a to je dle mého důležitější než nějaké teorie od počítače. Vynechala jsem tu část, kde popisuješ feministky, adopci homosexuálů apod. protože to je všude, ale ono- na co nového chce člověk přijít, že ;)
Dle mého názoru tyto články nejsou potřeba, protože většina blogerů se setkává s tím, že diskriminace homosexuálů je špatná věc. Možná by bylo něco jiného to jít hlásat do škol nebo na ulici.
***
Ohledně toho jak ses mě ptala na to knihovnictví- napiš mi prosím na e-mail nebo na facebook (kontakt mám v menu svého blogu (http://naoki-keiko.blog.cz/1402/kontakt) protože přes blog se mi to řešit nechce. Jen se mi když tak podepiš přezdívkou abych se nedivila odkud se to bere, díky ;) a ráda pomůžu a poradím, když to bude v mé moci

15 ganna ganna | E-mail | Web | 16. března 2017 v 15:17 | Reagovat

...moc diky:)

16 ThozasBow ThozasBow | E-mail | 15. dubna 2017 v 0:02 | Reagovat

cialis lavitra differences
http://pharmashop-online.com - generic cialis online
  cialis generic canada search
<a href="http://pharmashop-online.com">generic cialis
</a> - cialis from canada free samples donate
cialis 20mg pills memberlist

17 Billyzdar Billyzdar | E-mail | 21. května 2017 v 13:34 | Reagovat

viagra 20mg side effects register
http://viagra-withoutadoctor.net - viagra without a doctor prescription
  viagra 80mg
<a href="http://viagra-withoutadoctor.net">viagra without a doctor prescription
</a> - reasons for ed
viagra vs. viagra

18 Smithe771 Smithe771 | E-mail | Web | 6. června 2017 v 9:50 | Reagovat

omg! cant picture how quick time pass, after August, ber months time already and Setempber may be the 1st Christmas season in my location, I genuinely really like it! dggkekdeabkgbbdb

19 Pharmc425 Pharmc425 | E-mail | Web | 7. června 2017 v 6:16 | Reagovat

Hello!<a href="http://via3indian.com/#1.html">viagra india</a>

20 Pharmc496 Pharmc496 | E-mail | Web | 7. června 2017 v 6:18 | Reagovat

Hello!

21 JazesAppem JazesAppem | E-mail | 4. července 2017 v 5:46 | Reagovat

viagra dosage options
http://viagra.withoutdoctorprescriptions.com - viagra without a doctor prescription usa
  compare viagra levitra viagra
<a href="http://viagra.withoutdoctorprescriptions.com">viagra no prescription
</a> - buy viagra online
viagra ou viagra

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama
PRAVIDLA PŘIDÁVÁNÍ KOMENTÁŘŮ:
1. Napíšete svůj názor slušně.
2. Nebudete psát sprostá slova.
3. Nebudete sem dávat reklamy, pokud to nepíšete pod článek speciálně pro reklamy (TADY.)
4. Nepište pod články nic, co s nimi nesouvisí, na to máte článek (odkaz o dva řádky výše.)
NEZNALOST PRAVIDEL NEOMLOUVÁ A POKUD JE PORUŠÍTE, MÁTE TU ZABLOKOVANÝ PŘÍSTUP!


IKONKY:

A zase se vraťte!